Va informam ca aveti posibilitatea de a anula, in mod gratuit, o comanda online inainte ca produsele sa va fie efectiv livrate. Va rugam sa faceti acest lucru contactand RAMELY Mobila la numarul de telefon 0783.160.080 sau la adresa de email office@mobilaramely.ro.
Daca produsul a ajuns deja in posesia dvs., aveti dreptul legal ca in termen de 14 zile calendaristice sa renuntati la marfa comandata fara a suporta alte costuri decat cele ce presupun transportul de retur al acestuia.
Important de retinut: orice defectiune, modificare fizica, zgarieturi, ciobituri ale produsului, trebuie semnalate telefonic sau prin email in MAXIM 48 de ore de la receptionarea coletului / coletelor.
In cazul in care doriti sa returnati un produs va trebui sa ne anuntati si sa solicitati in scris acest fapt, completand un formular de retur, in termen de 14 zile de la primirea acelui produs. Formularele completate dupa acesta perioada nu mai sunt valabile. Dupa ce ne trimiteti pe email acest formular, un consultant RAMELY va va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii.
Produsele trebuie returnate exact asa cum le-ati primit si vor fi insotite de toate accesoriile aferente, documentele originale, in ambalajul lor original. Va rugam sa luati aminte faptul ca produsele de mobilier sunt fragile si vor trebui ambalate cu mare atentie, respectand pe cat posibil ambalarea initiala, pentru a ajunge la noi in cea mai buna stare.
Va rugam sa aveti in vedere faptul ca, in calitate de consumator, sunteti responsabil de manipularea produsului comandat. In cazul in care produsul returnat este deteriorat, are pete, prezinta urme de montaj, uzura sau folosire, zgarieturi, are feronerie lipsa si nu poate fi revandut ca si produs nou, vom percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat. Produsele ce fac parte dintr-un ansamblu nu pot face parte separat din politica de retur (va trebui sa returnati tot ansamblul mobilier respectiv).
Va invitam sa faceti o sesizare in scris privind orice defectare sau lipsa a componentelor produselor in termen de 5 zile de la receptionarea produselor. Daca produsul este constatat ca fiind deteriorat la primire, puteti solicita rambursarea contravalorii acestuia sau puteti solicita livrarea unui produs identic in locul celui neconform.
Coletele vor trebui predate (in fata imobilului) persoanei mandatate de RAMELY pentru preluare si transport. Firma RAMELY va rambursa contravaloarea produsului returnat in termen de 14 zile calendaristice de la receptionare, prin transfer bancar intr-un cont in lei indicat de dumneavoastra in formularul de retur (pentru aceasta operatiune nu se vor percepe comisioane).
Daca produsele ce trebuie returnate nu sunt ambalate corespunzator pentru manipulare, curierul indicat in formular este indreptatit sa nu preia bunul respectiv. In situatia in care clientul trimite produsele impachetate necorespunzator prin alta metoda aleasa (alt curier, posta romana, predare personala etc.) este in totalitate raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului.
Sunt posibile doua cazuri legate de costurile cu transportul marfii: daca returul se va face prin intermediul firmei de curierat indicate de RAMELY, costul de retur se va scadea din suma de rambursat, insa daca returul se va face printr-o alta firma de curierat agreata de client, costul transportului va fi platit integral de catre acesta.
Costul returului in functie de kilogramele coletelor:
– 1 – 30 kg = 50 lei
– 31 – 100 kg = 100 lei
– 101 – 200 kg = 200 lei
– Peste 200 kg = 300 lei
Va rugam sa reambalati produsul - impachetati toate componentele si accesoriile in ambalajul original, in asa fel incat produsul sa fie protejat si transportabil